At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Účastníci poznají metodu, vyvinutou právnickou fakultou Harvardské univerzity, efektivně využitelnou zejména v obtížných situacích. Kurz je zaměřený na složitá vyjednávání s klienty a obchodními partnery i na jednání uvnitř firmy, zatížená emocemi. Účastníci se seznámí s využitím pěti zásad Metody v praxi. Pod vedením školitele budou řešit vyjednávací situace ze své praxe a vylepšovat strategickou i taktickou dovednost pro vyjednávání.
Proces získávání zákazníka je jako maturita – buď uspějete, nebo ne. Naučte se být originální, zajímaví, svěží, prostě takoví, abyste zákazníka nadchli. Uvědomíte si, co zákazník potřebuje, co očekává a jak jeho požadavky sladit s vaší nabídkou. Naučíte se své produkty a služby nejen nabízet, ale (a to hlavně) prodávat.
Nedovolte zákazníkům, aby si hráli s vašimi nervy. Strategický nátlak zákazníka a jeho krvelačné námitky se naučíte proměnit ve svou výhodu. Empaticky se ponoříte do tajů zákazníkových myšlenek a na námitky budete reagovat klidně a s rozvahou. Zanechte her na schovávanou a naučte se námitkám čelit s noblesou. Tak voní úspěch.
Abyste mohli poskytovat tu nejlepší péči svým klíčovým zákazníkům, musíte nejprve nějaké mít. Naučíme vás, jak a kde získat klíčové zákazníky a jak rychle poznáte jejich priority. Osvojíte si způsoby chování a podstatu práce key account managementu, aby vaše spolupráce byla na skvělé úrovni. Důležité není pouze získat klíč, ale mít zámek, do kterého pasuje.
Empatie, důvěra, loajalita a respekt. To vše můžete svým zákazníkům nabídnout, budete-li jim chtít dopřát opravdu výjimečnou péči. Pochopíte, proč je tolik důležité zákazníka hýčkat a jak kolem něj vytvořit kouzelnou auru, díky které váš vztah zůstane pevným napořád.
Máte minutu na to, abyste svého zákazníka přesvědčil o tom, že právě váš produkt je ten nejlepší na světě, nebo snad potřebujete s klientem telefonicky vyřídit důležitý obchod? Vaším esem musí být slova. Uvědomte si, díky kterým formulacím a slovním spojením se uzavírají obchody. Naučte se profesionálně mluvit a takticky vykládat karty na stůl.
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except