At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Hodnocení zaměstnanců na jedničku
Naučte se hodnotit zaměstnance tak, aby z pohovorů odcházeli motivováni a cítili podporu v oblastech, ve kterých v poslední době spíše pokulhávají. Využijte zpětné vazby ke zlepšení pracovního klima. Spravedlivé objektivní hodnocení je základem všech pevných pracovních vztahů.
Pro koho je kurz vhodný
Určeno především manažerům, personalistům a majitelům/jednatelům menších firem.
Co může být obsahem kurzu
Hodnocení jako proces
- Fáze a charakteristika hodnocení
- Nutnost hodnocení
- Stanovování kritérií pro úspěšnost konkrétní aktivity
- Jaká je role toho, kdo hodnotí
Hodnocení výkonu zaměstnance
- Oblasti hodnocení a jejich kritéria
- Osvědčené techniky a nástroje
- Jak hodnotit
- Jak rozpoznat pracovní priority daného zaměstnance
- Minimalizace subjektivních náhledů na zaměstnance
- Přínosy pro zaměstnance z pravidelných hodnocení
Hodnotící rozhovor
- Příprava na rozhovor, jeho struktura
- Vedení hodnotícího rozhovoru
- Na co si dát pozor – hlavní úskalí rozhovorů
- Aby obě strany byly zodpovědné a spokojené
- Jak reagovat na zaměstnance, který sám sebe podhodnocuje/nadhodnocuje
- Jak by měl vyznít rozhovor
Aby hodnocení bylo efektivní
- Zpracování výsledků hodnocení
- Posilování vztahů se zaměstnanci
- Jak pracovat se zpětnou vazbou od zaměstnance
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.