At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Zásady profesionální telefonické komunikace
Kdo se ptá, vede rozhovor. Dokážete nenásilně oslovit druhou stranu a zaujmout. Naučíte se, argumentovat a aktivně naslouchat. Zvládnete pokládat vhodné a cílené otázky. Posílíte svou schopnost zvládat náročné telefonické rozhovory a nestandardní zákazníky. Budete umět efektivněji využít svůj hlas a intonaci.
Pro koho je kurz vhodný
Využíváte telefon jako každodenní pracovní nástroj? Pak je kurz určen právě vám, jednotlivcům i pracovním týmům – všem, kdo často komunikují po telefonu, řeší úkoly, oslovují (nové) klienty či domlouvají pracovní schůzky.
Co může být obsahem kurzu
- Jaká specifika přináší telefonický kontakt a kterým formulacím je důležité se vyhnout
- Kdy, proč a jaké otázky pokládat a jaký mají význam při telefonickém rozhovoru
- Čím snadno odradíme druhou stranu od pokračování v hovoru
- Proč aktivním nasloucháním uspoříme čas a zdoláme první bariéry, které je mnohdy třeba směrem ke klientovi překonat
- Jak se dobře připravit na rozhovor a nenechat se zaskočit partnerem v hovoru (námitky, stížnosti, agresivita, manipulace či oprávněná kritika)
- Postup při argumentování a sestavení vlastního argumentáře, který nás při hovoru nenechá v úzkých
- Položením sluchátka práce nekončí – jak naložit se získanými informacemi a proč je důležitá zpětná vazba na uskutečněný hovor
- Analýza vašeho projevu po telefonu, silné a slabé stránky
- Nácvik telefonického hovoru v různých situacích a s různými partnery a jeho rozbor
- Vedení záznamů o telefonátech
- Předávání informací získaných z telefonátů
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.