At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Zásady profesionální komunikace uvnitř firmy
Základem každého úspěchu je komunikace – schopnost dobrého předávání informací oceňují pracovníci na nejnižších i nejvyšších postech. Vytvořte si exkluzivní komunikační manuál ve firmě. Pomůžeme vám se zvolením vhodné komunikační strategie a naučíme vás uplatňovat efektivní nástroje interní komunikace (např. časopis či intranet). Dejte význam spojení „to je pohoda, když je pohoda“.
Pro koho je kurz vhodný?
Určeno především pracovníkům personálních oddělení, kteří odpovídají za nastavení vnitrofiremní komunikace a jejích pravidel.
Co může být obsahem kurzu?
- Jak se liší komunikace v rozdílných pracovních pozicích (nadřízení vs. podřízení)
- K čemu je fungující vnitrofiremní komunikace dobrá
- Jak nastavit vhodnou strategii komunikace v rámci firmy a jak hodnotit její úspěšnost
- Jaké nástroje interní komunikace se v praxi osvědčily a jak se zavádějí (např. interní časopis, intranet aj.)
- Jaké může mít interní komunikace dopady
- Která média můžeme dnes k interní komunikaci využívat a jak to dělat efektivně
- Existuje něco jako krizová firemní komunikace
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.