At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
ITIL Foundation
Jste připravení získat certifikaci ITIL Foundation? Projděte si s námi témata potřebná k úspěšnému sloužení zkoušky – naučíte se orientovat v oblasti poskytování IT služeb, porozumíte procesnímu řízení, naučíte se používat jednotnou terminologii v rámci IT procesů, vštípíte si koncepci ITIL a ovládnete životní cyklus IT služeb. Představíme vám základní procesy fází životního cyklu (Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement) a vazby mezi nimi.
PRO KOHO JE KURZ URČEN
Kurz je určen: Pracovníkům oddělení ICT, Vedoucím projektů, Manažerům jakosti, Ředitelům pro strategii, Zájemcům o certifikace Foundation Certificate in ITSM.
TÉMATA
- Service Strategy
Ústřední publikace poskytující praktický rámec k návrhu, vývoji a implementaci řízení služeb nejen z pohledu organizačního, ale i jako zdroje strategické výhody.Publikace obsahuje definice služeb, strategii ITSM a plánování přidané hodnoty, IT governance, definice typů poskytovatelů služeb a obchodních strategií, potažmo strategií služeb.
- Service Design
Publikace poskytuje rámec pro návrh a vývoj služeb a procesů jejich řízení. Zahrnuje principy a metody pro převod strategických cílů do portfolia služeb. Nesoustředí se pouze na nové služby, ale obsahuje i procesy změny a průběžného zlepšování stávajících služeb, potřebné pro udržení nebo zvýšení úrovně služeb, jejich přidané hodnoty pro zákazníka a v neposlední řadě i jejich soulad s právními normami a standardy.
- Service Transition
Publikace obsahuje postup, jakým způsobem požadavky definované v rámci Service Strategy efektivně realizovat v průběhu Service Operation (reálné prostředí) za současného řízení rizik poruch a výpadků služeb. Poskytuje rámec pro řízení komplexní problematiky spojené se změnami ve službách a v procesech jejich řízení. Kombinuje postupy Release Managementu, Programme Managementu a Risk Managementu a převádí je do praktického kontextu řízení služeb jako celku.
- Service Operation
Publikace obsahuje postupy pro řízení služeb v produkčním prostředí, dosažení výkonnosti a účinnosti v dodávce služeb a jejich podpoře tak, aby byla vyprodukována hodnota jak pro zákazníka tak pro poskytovatele služby. Tato část ITIL V3 v největším rozsahu přebírá knihy Service Strategy a Service Delivery ITIL V2, ale také Application management a ICT infrastructure management.
- Continual Service Improvement
Publikace obsahuje prostředky pro vytváření a udržování přidané hodnoty služby pro zákazníka prostřednictvím zvyšující se kvality služeb a efektivity jejich provozu. Kombinuje přitom principy, praktiky a metody řízení kvality a Change Managementu.
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.