At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Komunikace jako nástroj manažera
Hodnotit, motivovat, podat zpětnou vazbu – to vše v příhodný okamžik. Provedeme vás labyrintem strategií rozhovorů, které pro vaši práci mohou být klíčové. Čemu se vyhnout, do čeho jít po hlavě, na co se ptát a na co neodpovídat, abyste byli vždy adminem svých pracovních chatů.
Pro koho je kurz vhodný?
Určen manažerům, kteří chtějí zvýšit motivaci a výkonnost svých podřízených nebo se naučit řešit konkrétní problémy ve své manažerské praxi a zdokonalit se.
Co může být obsahem kurzu?
- Které techniky vedení rozhovorů se nejvíce osvědčily v praxi
- Jaký je rozdíl mezi příležitostnými a pravidelnými rozhovory
- Jaké kompetence jsou nutné pro úspěšné zvládnutí hodnotících rozhovorů
- Jakou strukturu a cíle mají hodnotící rozhovory (a nejen ty)
- Jak efektivně podávat zpětnou vazbu
- Proč je důležité umět vhodně zpracovat informace a načasovat jejich sdělení
- Kdy a jak informace předat a jak zacházet s těmi, kteří se jim mohou bránit
- Otevřená komunikace jako cesta k větší motivaci zaměstnanců
- Trénink kladení otázek
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.