At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Jak efektivně argumentovat a zvládnout námitky nespokojených zákazníků
Nedovolte zákazníkům, aby si hráli s vašimi nervy. Strategický nátlak zákazníka a jeho krvelačné námitky se naučíte proměnit ve svou výhodu. Empaticky se ponoříte do tajů zákazníkových myšlenek a na námitky budete reagovat klidně a s rozvahou. Zanechte her na schovávanou a naučte se námitkám čelit s noblesou. Tak voní úspěch.
Pro koho je kurz vhodný
Určeno všem, kdo chtějí proměnit námitku ve výhodu a lépe uspět při obchodním jednání (obchodníkům, reklamním specialistům, obchodním zástupcům).
Co může být obsahem kurzu
- Proč vůbec námitky vznikají
- Která vyjádření (slova) mohou sehrát rozhodující roli při uzavírání obchodu
- Jaké jsou ověřené techniky zvládání námitek a kterým se naopak vyhnout
- Různé typy námitek a techniky jejich zpracování
- Lze znovu navázat dialog po vznesení námitky
- Jaké existují rozdíly mezi řešením námitky, reklamace a stížnosti
- Je možné, aby klient sám dospěl k vysvětlení námitky
- Jak si poradit s nerozhodným zákazníkem
- Význam pečlivého a citlivého naslouchání zákazníkovi a reakce na jeho obavy
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.