At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Jak uzavřít dobrý obchod aneb úspěšný finiš a závazná dohoda
Proces získávání zákazníka je jako maturita – buď uspějete, nebo ne. Naučte se být originální, zajímaví, svěží, prostě takoví, abyste zákazníka nadchli. Uvědomíte si, co zákazník potřebuje, co očekává a jak jeho požadavky sladit s vaší nabídkou. Naučíte se své produkty a služby nejen nabízet, ale (a to hlavně) prodávat.
Pro koho je kurz vhodný
Určen všem, kdo chtějí uplatnit svého obchodního ducha. Zvláště ocení obchodníci, konzultanti, nákupčí, techničtí experti, marketingoví specialisté a řada dalších.
Co může být obsahem kurzu
- Jak se spolehlivě připravit na prodej (informace, znalost produktu, předpoklady prodejce)
- Umění prodejního rozhovoru
- Citlivá a adekvátní reakce na konkrétní prodejní situaci
- Které jsou nejefektivnější techniky prodeje
- Jak docílit schůzky s perspektivním zákazníkem
- Typologie zákazníků, jejich vyhledávání a oslovování
- Jaké mají zákazníci potřeby a jaká je jejich motivace
- Jak správně klást otázky a splnit tak svůj obchodní cíl
- Odkud může obchodník čerpat sílu při vyjednávání a posílit svou pozici
- Podle čeho se zákazníci rozhodují a čím je dokážete pro obchod získat
- Jak formulovat nabídku, aby vycházela vstříc představě a potřebě zákazníka
- Kterak projevit zájem o osobu zákazníka, který posiluje „přátelský“ vztah
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.