At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Klíčový zákazník: jak jej získat a udržet
Abyste mohli poskytovat tu nejlepší péči svým klíčovým zákazníkům, musíte nejprve nějaké mít. Naučíme vás, jak a kde získat klíčové zákazníky a jak rychle poznáte jejich priority. Osvojíte si způsoby chování a podstatu práce key account managementu, aby vaše spolupráce byla na skvělé úrovni. Důležité není pouze získat klíč, ale mít zámek, do kterého pasuje.
Co může být obsahem kurzu
- Kdo je klíčový zákazník a co pro firmu znamená
- Kdo pracuje se zákazníkem a jak
- Co je podstatou key account managementu
- Která řešení se v key account managementu osvědčila
- Zjišťování potenciálu zákazníků a možnosti rizika, stanovení cílů prodeje a rozvoje
- Co klient potřebuje a jak se rozhoduje
- Jak si poradit s konkurencí u klienta
- Jak budovat a udržovat dlouhodobé pozitivní vztahy se zákazníky
- Pohled zákazníků, jejich kritéria spokojenosti
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.