At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Pozitivní a úspěšná telefonická komunikace s klientem
Máte minutu na to, abyste svého zákazníka přesvědčil o tom, že právě váš produkt je ten nejlepší na světě, nebo snad potřebujete s klientem telefonicky vyřídit důležitý obchod? Vaším esem musí být slova. Uvědomte si, díky kterým formulacím a slovním spojením se uzavírají obchody. Naučte se profesionálně mluvit a takticky vykládat karty na stůl.
Pro koho je kurz vhodný
Určen všem, kteří prostřednictvím telefonu nalézají, získávají a rozvíjejí vztah se zákazníkem
Co může být obsahem kurzu
- Jak komunikovat na různých úrovních a jak měnit komunikační styl během hovoru
- Jak z telefonování udělat rutinu
- Co říkat a jak, abyste zaujali
- Jak si poradit s nejčastějšími námitkami
- Jak zvýšit efektivitu času, který věnujete telefonování
- Etiketa telefonování
- Jak rozeznat, o čem jednotliví zákazníci hovoří a jak s nimi mluvit, aby nás „slyšeli“
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.