At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias except
Zásady správné komunikace a péče o klienty
Empatie, důvěra, loajalita a respekt. To vše můžete svým zákazníkům nabídnout, budete-li jim chtít dopřát opravdu výjimečnou péči. Pochopíte, proč je tolik důležité zákazníka hýčkat a jak kolem něj vytvořit kouzelnou auru, díky které váš vztah zůstane pevným napořád.
Pro koho je kurz vhodný
Kurz je určen vedoucím pracovníkům prodeje a obchodníkům a ostatním pracovníkům, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty
Co může být obsahem kurzu
- Kdy rozhoduje typologie osobnosti zákazníka
- Jaké jsou potřeby vašeho zákazníka, jeho očekávání a možnosti
- Jakou roli hrají emoce, empatie a otevřenost v komunikaci se zákazníkem
- Trpělivost růže přináší, udržování vztahu se zákazníkem
- Jaké přínosy má formální a neformální setkávání se zákazníky
- Zaměření na zákazníka jako součást strategie firmy
Zaujal vás kurz, ale nevíte, co dál? Prosím zavolejte nebo napište na email info@bitcz.cz a rádi vám nabídneme aktuální možnosti nebo zjistíme vše, co jste v popisku kurzu nenašli.